pátek 21. června 2013

Fazolové brownies


Recept najdete na http://www.dewi.cz/fazolove-brownies/

63 komentářů:

  1. :O jak ty fazole ovlivní chuť? Nebo.. proč zrovna fazole? vypadá to skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejde o chuť fazolí, výsledný koláč je jen díky nim zdravější a plný bílkovin :) Díky!

      Vymazat
    2. Já si myslím, že ty fazole to taky dělají vláčnější, podobně, jako když do těsta strouháte jablka, nebo mrkev :-)

      Vymazat
  2. Taky jsem je kdyswi dělala, jsou vážně výborné (nevím, proč se těch fazolí vždycky všichni tolik bojí :D).

    OdpovědětVymazat
  3. Včera jsem pekla, akorát z jiného množství a s tvarohem, jsou výborné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Normálně jsi tam ten tvaroh jen přimíchala?? díky :)

      Vymazat
  4. Brownies ano,ale fazolové - to není nic pro mě :D Každopádně máš zajímavé recepty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fazole jsou neutrální, chuťově, a může to být dobré. Navíc, dobrý základ pro celiaky (když se přidá místo hrnku celozrnné mouky hrnek bezlepkové, tak to jde...)

      Vymazat
  5. Je to skvělé, já teď dělala i ze sójových bobů + vločky a je to výýborné - skvělé kompletní jídlo pro vege lidi, luštěniny mi zajistí bílkoviny a obiloviny zase sacharidy, přidám ovoce a svačina je na Světě! :)

    OdpovědětVymazat
  6. vanilkový cukr light? tak o tom slyšim prvně :D vypadá to trochu jako tmavý perník, ale dala bych si :)

    OdpovědětVymazat
  7. Fazolové brownies jsem dělala taky, jenom do nich nedávala mouku. A byly taky moc dobré :)

    OdpovědětVymazat
  8. Měla jsem fazolové brownies a moc mě nezaujalo.. :(

    OdpovědětVymazat
  9. Když mám fazole v sáčku, mám je přes noc namočit? A co ty slupky, ty pak nevadí? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, namoč a druhý den uvař do měkka :) Šlupky nevadí, to se rozmixuje :)

      Vymazat
    2. Díky, vyrobila jsem a je to senzační :).

      Vymazat
  10. Du to zkusit ale z hrachu, kdysi sem to videl nekde.. silene stara kucharka "cinska kuchyne" a tam byl podobnej recept tuna cukru a varenej hrach :) tohle bude lepsi..

    OdpovědětVymazat
  11. Tak jsem dnes pekla a chutná skvěle!

    OdpovědětVymazat
  12. Už je brownies v rúre, sa pečie ;-) Verím, že chuťovo bude skvelé, zvyknem piecť aj cviklové brownies a ešte nikto neuhádol, že je v ňom cvikla ;-) a všetkým chutilo :-) Miesto kakaa som dala karob, aby si pochutil aj môj brat a nám ostatným chutí karob tiež. Zajtra za rodičmi, dcérou a mojimi súrodencami cestujem na dovolenku a verím, že fazuľové brownies im bude veeeľmi chutiť, samozrejme hneď neprezradím z čoho je ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Aj gaštanové pyré robia z fazule a aké je dobré.

    OdpovědětVymazat
  14. Brownies se pečou, uvidíme co mi na ně řekne masožravec, co prohlásil, že fazole je to jediné co nikdy jíst nebude ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Konecne som vyskusala slavne fazulove brownies. Ked som ochutnala kusok hned po vytiahnuti z rury, citila som tam fazulu. Ale ked kolac vychladol a nakrajala som ho, citila som uz len kakao a cokoladu. Jednoducho vyborne a nikto z hosti neprisiel na to, ze je v nich fazula.

    OdpovědětVymazat
  16. můžu použít bílé fazole?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezkoušela jsem to s nimi, ale neměl by tam být rozdíl :)

      Vymazat
    2. to je dobře, tak jdu na to! sem zvědavá jak bude chutnat :)

      Vymazat
    3. rozdíl tam je, brownies budou mldlejší chuti - bílé fazole jsou spíše moučné, zato červené jsou .. spíše krémovější, nasládlejší.

      Vymazat
    4. ale naštěstí to není nic převratného, stačí přidat trochu víc 'chuti' - třeba kakaa. :)

      Vymazat
  17. musím zkusit! to vypadá tak krááásně!

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, viem asi hlupa otazka, ale pecies to v klasickom velkom plechu ? Ja co som zatial piekla brownies, tak vzdy bola poznamka, aby sa to pieklo radsej v mensom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, není to hloupá otázka a jsou z klasického velkého plechu :))

      Vymazat
  19. dneska jsem zkusila z méně fazolí a s více čokoládou :3 jsou naprosto úžasné, s bratrem neustále chodíme do kuchyně pro další :)) jinak dala jsem to na větší plech a těsto mi ho nepokrylo celý, příště radši něco nemšího :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když dáš fazolí kolik máš a ne méně, tak ti to na velký plech vystačí :)

      Vymazat
  20. Dneska jsem pekla k snídani. Vynikající! Vyžraný bratr ani nepoznal, že by tam měly být fazole :D

    OdpovědětVymazat
  21. Prosím jaká celozrnní mouka, hladká? Díky!

    OdpovědětVymazat
  22. můžu to mléko nahradit jen vodou?:)

    OdpovědětVymazat
  23. ze všech fazolovích brownies co jsem zkoušela jsou tyhle nejlepší!fakt doporučuju :)

    OdpovědětVymazat
  24. A stává se z toho oblíbený dezert, už jsem pekla 4x, vynikající, dělám dvojitou dávku a pečů tak 24 min., aby těsto bylo nedopečené. Mňam.

    OdpovědětVymazat
  25. Právě dopečeno, stihlo chvilinko vychladnout a už je 1/3 plechu pryč :-) Vynikající záležitost....děkuji za recept...budeme péct nadále :-D

    OdpovědětVymazat
  26. Ten banán nahrazuje vejce? Dcera je na banány alergická... Recept mne moc zaujal, ráda bych ho udělala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Banán nahrazuje vejce a dodává na sladkosti, ale lze ho vynechat a přidat víc cukru a mléka :)

      Vymazat
  27. zdravím, recept úžasný! nebol by problém skúsiť to s ryžovou múkou?
    díky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, děkuji! Často dělám brownies z ovesné, takže s rýžovou nebude problém myslím :)

      Vymazat
  28. Včera jsem poprvé pekla dle vašeho receptu a chutná mě to moc. Ti co věděli, že tam jsou fazole tak jim to nechutná, ale ostatní docela ok. Děkuju za tip.

    OdpovědětVymazat
  29. Vyzera to super ta fazulka nevadi ked bude v slanom naleve? Neovplyvni to chut? :)

    OdpovědětVymazat
  30. Prosím ťa koľko ml pohár si použila? 250?

    OdpovědětVymazat
  31. Ahooj, prosím tě, jaké rostlinné mléko si použila do těchto brownies ? Děkuji )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, dělala jsem je již s rýžovým, sójovým, mandlovým i kokosovým :)

      Vymazat
  32. Ahoj, brownies mi nehezky popraskaly... Čím to může být?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to se mi taky někdy stává, nejspíš teplota trouby :)

      Vymazat
  33. Ahoj, vypadá to moc dobře. Mají se ty fazole vařit nebo se tam mají dát rovnou z plechovky? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nejdřív se musí uvařit nebo se dají použít ty z plechovky :)

      Vymazat
  34. Vypadá to vážně lákavě ale mám vcelku problém, preferuji bezlepkovou stravu (dobrovolně) a přemýšlím, jakou bezlepkovou moukou by bylo ideální to nahradit, nemá někdo tip? Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je dělám z ovesné mouky - tak je možné koupit bezlepkové ovesné vločky :) Ale myslím, že to půjde dobře i z pohankové

      Vymazat
  35. super,super, super... fakt tam ty fazole necítím :D a je to moc dobré. čokolády jsem dala trochu víc a použila kakao..

    OdpovědětVymazat