pátek 14. června 2013

Cuketová pomazánka


Ingredience
1 malá cuketa
1/2 balení tofu natural
2-3 stroužky česneku
1 lžíce namletých lněných semínek (není nutné)
1 lžíce olivového oleje
šťáva z 1/2 velkého citrónu
čerstvá pažitka
sůl, čerstvě mletý pepř

Postup
Cuketu a tofu nakrájíme na kostky, česnek oloupeme a nakrájíme na plátky a vše dáme do vyšší misky. Přidáme lžíci namletých lněných semínek, lžíci oleje a šťávu z poloviny citrónu. Vše dohladka rozmixujeme ponorným mixérem. Dochutíme solí, pepřem a vmícháme nakrájenou čerstvou pažitku. Podáváme se zeleninou nebo pečivem.

11 komentářů:

  1. To vypadá dobře, v neděli máme naplánovanou návštěvu, tak už vím, čím ji uctím :) super tip ;))

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá skvěle! S pozdravem http://krteknejimaso.blogspot.cz/ :-)

    OdpovědětVymazat
  3. cuketu mám moc ráda (a cpu ji do všeho:D), takže tohle by mi určitě chutnalo :))

    OdpovědětVymazat
  4. tý jo vypadá to dobře, ale cuketu moc nemusím, tak nwm zda by mi to chutnalo.. ale i přesto podle fotke na to mám chut :D

    OdpovědětVymazat
  5. mňam vypadá to moc dobře a chutně)... miluji syrové žampiony))

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá zajímavě. Myslíš, že mi to bude chutnat, když samotnou syrovou cuketu nejsem schopná snít? :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak už jsme ji také prubly a jen se po ní zaprášilo!!!! :P díky za tipy, jen houšť! ;)

    OdpovědětVymazat