neděle 10. února 2013

Megaton Fashion Show 2012

Pár fotek ze zákulisí a nacvičování choreografie :) Fotky (a nejspíš i video) ze samotné přehlídky budou příště. 

botičky pro modelky ♥









Foto by me&Adenike Endtová&Katarína Landlová

9 komentářů:

  1. jak jsi se k tomu dostala? napsala si ty jim, nebo oni tobe? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napsala mi slečna, co se na té akci podílela :)

      Vymazat
  2. Za ty tvé nohy bych dala nevím co :) a máš krásné klíční kosti :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty botyyy. :3 Doufám, že to "příště" bude brzo, hrozně se těším. :3

    OdpovědětVymazat
  4. Zamilovala jsem se do tvé postavy, 4 fotka od konce♥♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ten účes ti strašně sluší :)Ale mohli ti víc nalíčit oči,jak jsem u tebe zvyklá na tmavý stíny, tak mi přijde jak kdybys tady nebyla namalovaná vůbec :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My původně měli mít přes oči černou krajku, tak nás vizážistky moc nemalovali. Taky se mi tohle líčení na mě tolik nelíbí :)

      Vymazat
  6. tak jsem právě projela celej tvůj archiv a musim říct, že máš rozhodně dalšího pravidelnýho čtenáře (i když followovat mi nejde, netušim proč :D)
    :))

    OdpovědětVymazat